wtorek, 27 listopada 2012

KONKURS ! " The Best Story"


PRZYPOMINAM ! :)

 KONKURS "The Best Story" !






 Ogłaszam konkurs, który wydaje mi się dość interesujący, ciekawy. Przejdę do rzeczy:

a) napisanie dwóch imaginów.
b) do imaginów można dodać, a nawet nalegam, aby była dodatkowo muzyka dzięki której czytelnik potrafi się bardziej wczuć w to co czyta. (W każdym bądź razie ja mam takie wrażenie)
c) historie nie mogą być krótsze od moich ;)
d) oczywiście proszę pisać o 1D :D
e) zdjęcia mile widziane choć nie muszę brać ich pod uwagę.
f)  TEMATY IMAGINÓW ! : pierwszy imagin o poznaniu swojej prawdziwej miłości, zaufaniu, założeniu rodziny w skrócie happy end; drugi imagin o poznaniu sławnego chłopaka, który zaczął powoli zakochiwać się w bohaterce, dziewczyna jest chora na białaczkę przez co niedługo po wyznaniu  sobie miłości umiera :(
g) imaginy wysyłamy do 8 grudnia 2012 roku do godz. 00:00 ! E-MAILE !
h) nagroda: opublikowanie imaginów.
i) Pod imaginem pseudonim + blog (jeśli osoba go posiada)

Pragnę dodać, że imaginy anonimów również bd brała pod uwagę. Wytypuję dwóch zwycięzców. Do szczęśliwego i dramatycznego zakończenia bd osobny zwycięzca. No chyba, że osoba napisze obydwa imaginy tak dobrze, że wygra oba "trofea". (Raczej wiadomo o co mi chodzi, przepraszam, ale nie potrafię dobrać słów, iż jestem dzisiaj mega zmęczona). Nie przyjmuję jednej historii. (Ponieważ na to wszystko jest dużo czasu) Gdy opublikuję imaginy zwycięzców oczywiście podpiszę czyjego autorstwa, a jednocześnie dodam link na Jego bloga (jeśli takowego posiada), czyli bd to taka dodatkowa reklama. Przewiduję dodatkowo e-dyplomy ;P :D 

Mam nadzieję, że konkurs spodobał się wielu czytelnikom. Jest to mój pierwszy ogłoszony konkurs, który mi się wydaje dość atrakcyjny. Sądzę, że nie bd problemu z napisaniem tego w terminie, ponieważ bd on trwał aż 2 tygodnie. Oczywiście jeśli to bd naprawdę konieczne postaram się przesunąć termin. O jakichkolwiek zmianach bd Was informować. Jeśli bd chcieli się czegoś więcej dowiedzieć (choć chyba nie bd potrzeby, gdyż wszystko szczegółowo napisałam) lub o coś mnie poprosić, proszę pisać na moje GADU GADU 44202393 !!! Mam w planach kolejny konkurs na tym blogu, ale też również na drugim, na którym piszę opowiadanie :) Oczywiście na wszystko przyjdzie czas :) Wydaje mi się, że już wszystko jest wypisane i mogę oficjalnie napisać, że KONKURS CZAS ZACZĄĆ !!! Trzymam kciuki kochani ! :)

____________________________
Niestety napisała do mnie tylko jedna osoba w sprawie konkursu, a czasu jest coraz mniej.
Dziękuję, że chociaż ta jedna osoba w pewnym stopniu bierze udział :)
Kochani 8 grudnia już niedługo !!!
Naprawdę zachęcam Was :)

Jeśli tylko ta jedna osoba napisze imaginy to i tak je dodam :)
W takim przypadku jest jeden ogromny minus. 
Już NIGDY więcej nie zrobię żadnego konkursu. 
No bo po co skoro i tak nie chcecie nawet spróbować :)
Jest mi trochę przykro, ale to Wasza decyzja.


Pozdrawiam i całuję :****

1 komentarz: