piątek, 23 listopada 2012

Informacja + KONKURS ;)



Drogie czytelniczki !




1.W związku z tym, że wymyśliłam dedykowane imaginy pragnę Was oficjalnie poinformować, że śmiało możecie do mnie pisać z prośby o imagina ;)
Aczkolwiek bd je pisać tylko wtedy kiedy napiszecie do mnie na gg lub e-mail :) (Bardziej e-mail)
Nie chcę szukać tego wszystkiego w komentarzach.. Wolę mieć to tak zorganizowane, aby i mi i Wam było wygodniej :P
Tak bd o wiele lepiej. Wszystko bd miała uporządkowane, dlatego bd mi łatwiej to wszystko ogarnąć ;)

2. Imagin z Harrym bd już niedługo dodany. Zaczęłam nad nim pracować i wydaję mi się, że możecie zacząć się szykować na ostatnią część. Nie sądzę, aby zakończenie wyszło perfekcyjnie, ale bd się starać :) Nie wiem czy zrobić dramatyczne czy szczęśliwe zakończenie ;) Może sami zdecydujecie ? ;>
Czekam do 24 listopada do godz. 15 ! Sugestie w komentarzach proszę :D 

3. No właśnie komentarze ;P Przykro mi, ale niestety jest z nimi kiepsko :] Oczywiście cieszę się, że jakiekolwiek są! Oczywiście wiele bardzo wiele dla mnie znaczą i cieszę się, że wgl jakieś mam :) Bardzo za wszystkie dziękuję :)

4. KONKURS "The Best Story" !




 To jest chyba najważniejszy punkt, który pragnę poruszyć, a więc ogłaszam konkurs, który wydaje mi się dość interesujący, ciekawy. Przejdę do rzeczy:
a) napisanie dwóch imaginów.
b) do imaginów można dodać, a nawet nalegam, aby była dodatkowo muzyka dzięki której czytelnik potrafi się bardziej wczuć w to co czyta. (W każdym bądź razie ja mam takie wrażenie)
c) historie nie mogą być krótsze od moich ;)
d) oczywiście proszę pisać o 1D :D
e) zdjęcia mile widziane choć nie muszę brać ich pod uwagę.
f)  TEMATY IMAGINÓW ! : pierwszy imagin o poznaniu swojej prawdziwej miłości, zaufaniu, założeniu rodziny w skrócie happy end; drugi imagin o poznaniu sławnego chłopaka, który zaczął powoli zakochiwać się w bohaterce, dziewczyna jest chora na białaczkę przez co niedługo po wyznaniu  sobie miłości umiera :(
g) imaginy wysyłamy do 8 grudnia 2012 roku do godz. 00:00 ! E-MAILE !
h) nagroda: opublikowanie imaginów.
i) Pod imaginem pseudonim + blog (jeśli osoba go posiada)

Pragnę dodać, że imaginy anonimów również bd brała pod uwagę. Wytypuję dwóch zwycięzców. Do szczęśliwego zakończenia i dramatycznego zakończenia bd osobny zwycięzca. No chyba, że osoba napisze obydwa imaginy tak dobrze, że wygra oba "trofea". (Raczej wiadomo o co mi chodzi, przepraszam, ale nie potrafię dobrać słów, iż jestem dzisiaj mega zmęczona). Nie przyjmuję jednej historii. (Ponieważ na to wszystko jest dużo czasu) Gdy opublikuję imaginy zwycięzców oczywiście podpiszę czyjego autorstwa, a jednocześnie dodam link na Jego bloga (jeśli takowego posiada), czyli bd to taka dodatkowa reklama. Przewiduję dodatkowo e-dyplomy ;P :D 
Mam nadzieję, że konkurs spodobał się wielu czytelnikom. Jest to mój pierwszy ogłoszony konkurs, który mi się wydaje dość atrakcyjny. Sądzę, że nie bd problemu z napisaniem tego w terminie, ponieważ bd on trwał aż 2 tygodnie. Oczywiście jeśli to bd naprawdę konieczne postaram się przesunąć termin. O jakichkolwiek zmianach bd Was informować. Jeśli bd chcieli się czegoś więcej dowiedzieć (choć chyba nie bd potrzeby, gdyż wszystko szczegółowo napisałam) lub o coś mnie poprosić, proszę pisać na moje GADU GADU 44202393 !!! Mam w planach kolejny konkurs na tym blogu, ale też również na drugim, na którym piszę opowiadanie :) Oczywiście na wszystko przyjdzie czas :) Wydaje mi się, że już wszystko jest wypisane i mogę oficjalnie napisać, że KONKURS CZAS ZACZĄĆ !!! Trzymam kciuki kochani ! :)




Pozdrawiam 
Horanowaa 
;*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz