piątek, 9 listopada 2012

Już dzisiaj ! :D

Uwaga !

Już dzisiaj dodam imagina, który bd się składał najprawdopodobniej z 3 części ! A może nawet i więcej :O

Jesteście podekscytowani ? ;>

Uważam, że to może być jeden z lepszych imaginów jeśli dobrze go napiszę :P

Chwilowo moją ulubioną historią jest mój pierwszy imagin o Harrym, który nawet mnie wzruszył XD

Trochę dziwne bo sama go pisałam, ale taka jest prawda :P

A więc wracając do tematu.

Już około godziny 19:00 powinnam dodać pierwszą część imagina.

Tak więc... szykujcie się kochani !



Przypominam o komentarz pod imaginami :P XD :*



Pozdrawiam, ściskam i całuję :* :* :* 
Wasza Horanowaa ;)

Ps. Dziękuję ,że jesteście i zachęcam do częstszego odwiedzania tego bloga :P

2 komentarze:

  1. Uuuuu.... już się nie mogę doczekać!! ;3

    Pozdrawiam, ściskam i całuję!;3
    http://blue-batterfly-one-direction.blogspot.com/
    http://my-little-crazy-world-by-blue-rose.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog i imaginy piszesz. Wchodzę na twoje blogi jak tylko mogę. I dziękuje za komentarz na blogu.Fakt wybrałam Li i Dan ponieważ to nadal moja ulu. para. Najlepsze jest to,że podobno się zeszli :D

    OdpowiedzUsuń