piątek, 2 listopada 2012

Gify #2

1. Ty: Zayn ,a tak szczerze to kto jest dla Cb najważniejszy ?




2. Ty: Jestem brzydka.



3. Reporter: No to jak Niall sprawdza się Twoja dziewczyna? No chyba wiesz o co mi chodzi? ;>




4. Fanki: Niall kochamy Cię !!!!




5. Louis : Haha Harolda wciąga woda :D 




6. Wchodzisz do sypialni z mokrą głową i w samym ręczniku.
    Harry:  O tak ! :D



7. Ty:....... No i dzisiaj chodziłam po sklepach z Kamilą no i wiesz. Kupiłam sb różowy top oczywiście ona musiała kupić sb taki sam. Ja i tak wyglądam w nim lepiej. No wiesz i ja jeszcze chodzę do kosmetyczki i wgl, a Kamila wgl o sb nie dba. Ja nie rozumiem jak można nie chodzić do kosmetyczki. O właśnie na jutro umówiłam się z fryzjerem i stylistą w końcu muszę jakoś wyglądać prawda? A byłabym zapomniała muszę kupić błyszczyk, bo ten malinowy mi się już skończył.... I wiesz co jeszcze Ci powiem...? Bo wczoraj ja i Kamila byłyśmy w centrum i widziałam tam taką ładną suk....
Liam: Stop, please.




8. Ty: Harry czy ja w końcu schudłam ?



9. Ty: Louis jak się do mnie ładnie uśmiechniesz to oddam Ci te Twoje marchewkiii :) 

1 komentarz:

  1. love, love, love, love!! :D
    Supeer ;3
    Jesteś meeeega!!! <3333
    Czekam na następnego imagina (uzależniasz :D)
    i rozdział na blogu :)

    Pozdrawiam, ściskam i całuję! ;3
    http://blue-batterfly-one-direction.blogspot.com/
    http://my-little-crazy-world-by-blue-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń