poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wyniki konkursu cz.1 "The Best Story"

Tak więc :D 
Przepraszam, ale całkowicie zapomniałam o konkursie :P 
Jest mi naprawdę przykro, ale szkoła, przygotowania do świąt itp, nie pozwalały mi na częstsze bycie tu z Wami i po prostu zapomniałam o najważniejszych rzeczach -,- 
Dopiero dzisiaj weszłam na gg i po wiadomości od czytelniczki przypomniało mi się, że takowy konkurs miał u mnie miejsce :D Dziękuję Kamila :P

Do rzeczy :P
Są dwie zwyciężczynie! :D
Imagin z happy endem wygrywa............................. Kamila Miśka ! Gratuluję ! :) Twój imagin był świetny :P Od razu przykuł moją uwagę :) Fajnie, że wybrałaś Zayna do roli bohatera :D Dla mnie zawsze tylko on pasował do takich sytuacji :D Początek był naprawdę dobry, później to rozwinięcie i jeszcze to zakończenie *.* Szkoda tylko, że króciutko, ale to i tak nie zmienia tego, że i tak masz talent i świetnie napisałaś tego imagina!  Jeszcze raz GRATULUJĘ! 
Już niedługo powinnam wysłać Ci dyplom na e-maila :D 

A teraz imagin! 






Moje życie ? Hmm . . Szczerze ono nigdy nie miało sensu , zawsze było nie tak
jak powinno . Każdy mnie olewał i miał gdzieś . Zdarzyło się parę razy że już
naprawdę miałam dość i chciałam skończyć tą moją marną egzystencję , ale bałam
się , nadzwyczajniej w świecie bałam się przejechać sobie ta srebrna żyletką
po skórze . . Po kolejnej kłótni z rodzicami wyszłam z domu trzaskając
drzwiami , łaziłam po parku dobrą godziną myśląc o tym żeby uciec , rozpocząć
nowe , lepsze życie z daleka od tego . Była jakaś pierwsza może druga w nocy ,
gdy postanowiłam wrócić do domu , ale przede mną wyrosło dwóch dość potężnych
facetów .
- Masz ochotę na zabawę mała ? - usłyszałam od jednego z nich
- Odwal się i zostaw mnie w spokoju - odburknęłam i miałam juz ich wyprzedzić
, gdy nagle jeden złapał mnie za nadgarstek i odwrócił w swoją stronę . .
- zostań , będzie miło - usłyszałam z ust drugiego .
Zaczęli się do mnie dobierać , a ja z całych sił krzyczałam i szukałam ratunku
. . Nagle zjawił się mój wybawca . . Ciemnowłosy chłopak szybko rozprawił sie
z mięśniakami i zaprowadził w bezpieczne miejsce .
- Dziękuje - odpowiedziałam zachrypniętym głosem
- Nie ma za co . Wybacz ale musze iść - powiedział po czym wstał i powoli
odchodził
- Mogę znać chociaż imię swojego wybawcy ?!- krzyknęłam za nim
- Zayn ! - odpowiedział odwracając sie i machając ręką . .

*dwa miesiące później*

Mija już drugi miesiąc a ja nie mogę o nim zapomnieć , o moim bohaterze z
parku . Wiem tylko tyle że ma ciemne włosy oraz karnacje i ma na imię Zayn .
Całe dnie myślę o nim , co zrobić żeby go spotkać . . Codziennie jestem w tym
parku , ale po nim ani śladu tak jak by zapadł się pod ziemię :/
- [T.I] ktoś do Ciebie ! - usłyszałam głos mamy z dołu . Dziwne , nie mam
przyjaciół więc kto może do mnie przyjść . Gdy stanęłam w drzwiach nie mogłam
uwierzyć własnym oczom , przede mną stał On - ZAYN !
- Hej , wiem że tak niespodziewanie , ale chciałem sprawdzić czy wszystko w
porządku . - zaczął
- Hej . . tak w porządku . . jak mnie znalazłeś ? - zapytałam niepewnie
- możemy sie przejść wszystko Ci opowiem . - zapytał , zgodziłam się . Szybko
złapałam kurtkę , wsunęłam telefon do kieszeni i wyszłam .
Po 15 minutach byliśmy już w parku , szliśmy do niego w krępującej ciszy . 
Sama nie wiedziałam co myśleć , co on chce mi powiedzieć . .
- no więc w końcu powiem Ci o co chodzi , bo chyba po to Cię tu zabrałem . -
zaczął przerywając tą ciszę . 
- w takim razie słucham . - odpowiedziałam po czym czekałam na jego wypowiedź .
- zaczęło sie to wtedy kiedy Ci pomogłem z tymi kolesiami , od tamtego momentu
trochę mi się zmieniło w życiu i jakoś tak sie stało że nie mogę przestać o
Tobie myśleć . . Jesteś obecna w każdej minucie mojego życia . . Można to
określić typem zauroczenia  . . dlatego chce Cie poznać , dowiedzieć sie jaka
jesteś . . - zatkało mnie po jego słowach
- Zayn . . ale jak to ? - zaczęłam się jąkać
- no tak skąd ten pomysł . .  Co ja myślałem , że powiesz 'tak Zayn , poznajmy
się' - odpowiedział lekko zmieszany
- Tak , dobrze myślałeś . . Poznajmy się , bo muszę Ci powiedzieć że też myślę
często o Tobie , pomogłeś mi , jesteś moim bohaterem . .  - zaczęłam - Ale
nawet nie znasz mojego imienia . . - zaśmiałam się
- słyszałem że mama woła na Ciebie [T.I] , więc zgaduje że to Twoje imię . - 
powiedział po czym posłał mi jeden ze swoich pięknych uśmiechów . .
- zgadza sie , więc to już za nami . teraz tylko pozostaje nam sie poznać -
uśmiechnęłam się do niego .
I tak też sie stało , cały dzień spędziliśmy na poznawaniu się . Zayn jest
fantastycznym chłopakiem . zabawny , romantyczny , przystojny  . . Wręcz
idealny . .

                                   *
Od naszego pierwszego spotkania minął już rok , od 6 miesięcy jesteśmy parą
prawie idealną . .  zdarzają nam sie kłótnie , ale zwykle są wtedy kiedy
jesteśmy u niego i mamy iść spać obydwoje chcemy leżeć od ściany . . :D
- [T.i] - szepnął mi do ucha - Kocham Cię . Musisz o tym wiedzieć .
- Zayn , ja ciebie też - odpowiedziałam całując go czule

  



______________________________________________
I jeszcze jedna bardzo ważna sprawa... Mianowicie.. Smutny imagin... Mam tutaj naprawdę wielki dylemat, ponieważ są dwa imaginy, gdzie każdy przyciąga mnie na swój piękny sposób: w jednym jest więcej akcji? (czyli osoba ta ruszyła wyobraźnią i napisała coś oryginalnego :), a drugi jest moim zdaniem bardziej wzruszający i bardziej może trafić do czytelników... Ale to może być tylko moje zdanie :) Do czego zmierzam? A no właśnie.. Chciałam się zapytać czy sami chcecie wybrać zwycięzcę poprzez głosowanie w ankiecie, czy dalej mam się główkować lub w wyborze pomoże mi REZU :D  Jak sądzicie? Jest to naprawdę bardzo ważna rzecz, dlatego proszę Was, abyście zagłosowały w ankiecie, która pokaże mi w jaki sposób mam wybrać zwyciężczynię :D Macie 4 dni na wybranie sposobu ! :) Dziękuję za uwagę :*****
Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz