poniedziałek, 10 grudnia 2012

Liebster Awards ;)


A więc ;)
Bardzo dziękuję za nominację :P

Szczerze to myślałam, że LA jest już dawno zakończone XD
Powiem jeszcze, że bardzo mi miło i dziękuję :* :P

No to zaczynamy ;)

Love1D33 (pozdrawiam :P)

1. Czy masz już płytę TMH jeśli nie to czy planujesz kupić?
    Nie mam i chwilowo brak funduszy XD

2. Co jest twojim hobby?

    Pożeranie żywności XD i pisanie imaginów lub opowiadania :)

3. Czy podoba Ci się pasemko Zayn'a?

    Na początku było dla mnie pedalskie XD (Sorry Zayn :( ), ale się do niego przyzwyczaiłam i chwilowo mnie to już nie obchodzi co ma na głowie XD

4. Gdzie piszesz imaginy?( w sęsie w szkole, w domu, w parku itp...)

    W szkole, w domu :)

5. Twój ulubiny baton.

    Snickers *.*

6. Wolisz Paula czy Josh'a? Wyjaśnj dlaczego?

    Wole Nialla xd Bo je tyle co ja XD

7. Wolisz TMH czy UAN?
    TMH :)

8. Ulubieniec z 1D?

    Niaaaaaaall !!! <3 :*:*:*:*

9. W skali od 1 do 10 jak oceniasz nasz blog? (tylko szczeże przyjmójemy krytykę)

Szczerze.... Imaginy świetne tylko jest trochę błędów, a tak to jest miodzio ! :)

10. Ulubiony kolor?

      Niebieski ;)

11. Jak poznałaś 1D?

      Szczerze to już nie pamiętam XD


No i podam moje stare jeszcze nominacje :P Żeby nie było :D :





Moje pytania :P:


1. Czy przyznajesz się przed znajomymi, że jesteś Directionerką ;>?
2. Jak długo należysz do Family 1D ?
3. Jak "poznałaś" One Direction :D ?
4. Up All Night & Take Me Home ?
5. Twój ulubieniec z 1D ?
6. Co wzięłabyś na bezludną wyspę ?:
a) lusterko
b) pizze
c) żłówia 
d) marchewkę
e) kota
7. Twoje pozytywne/negatywne cechy charakteru ?
8. Ulubiona piosenka 1D ?
9. Danielle & Perrie & Eleanor ?
10. Ile masz lat ?
11. W jakim mieście mieszkasz ? 

Ps. PYTANIA I NOMINACJE SĄ TE SAME CO NA MOIM DRUGIM BLOGU ! :)


Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dziękuję za nominację!!! :)



1 komentarz:

  1. jesli chodzi o mnie to wysłałam swoje wypociny na e-maila :)
    ściskam mocno :**

    OdpowiedzUsuń