niedziela, 14 października 2012

Zayn ~Teraz jesteś bezpieczna~



  Wchodzisz do klubu ze swoją przyjaciółką [I.T.P]. Jesteście podekscytowane,  ponieważ tydzień temu przeprowadziłyście się do Londynu na studia, a dzisiaj pragnęłyście zaszaleć pierwszy raz w życiu w angielskim klubie. 
  
  Gdy tylko weszłyście do klubu od razu zaczęłyście tańczyć. Nie mogłaś uwierzyć w to ,że w końcu jesteś w swoim świecie, w którym chcesz poznać nowych ludzi, znajomych, przyjaciół i być może swoją miłość. Po kilku piosenkach [I.T.P] oddaliła się od Ciebie z jakimś przystojnym brunetem, więc poszłaś do baru i zamówiłaś lekkiego drinka. 

  Kiedy usiadłaś przy barze podszedł do Ciebie jakiś stary, pijany typ i zaczął się dobierać do Twojego ciała. Z całych sił go odpychałaś, ale on niestety był silniejszy. Szarpałaś się z nim na marne. Facet złapał Cię mocno i zaczął wynosić z klubu. 

  Byliście na chodniku, a pijany napastnik rzucił Cię na ziemię i już chciał cię skrzywdzić, lecz zaczęłaś krzyczeć.
-Pomocy! Czy ktoś mnie słyszy?! Proszę niech mi ktoś pomoże błagam!- przez chwilę pomyślałaś, że krzyczysz na marne.

  Nagle zauważyłaś, że pijany facet leży nieprzytomny na ziemi obok Ciebie. Ktoś podniósł Cię z zimnego chodnika i mocną  przytulił. Ty wtuliłaś się w tą osobę i zaczęłaś płakać.
-Już dobrze. Teraz jesteś bezpieczna. Nic nie zdążył Ci czegoś zrobić?- zapytał chłopak.
-Nie i bardzo Ci dziękuję gdyby nie ty pewnie by mnie…- nie skończyłam ponieważ z nerwów nie dałam rady.
-Odwiozę Cię do domu.
-Dobrze, a moja przyjaciółka? Ona tam gdzieś jest z jakimś chłopakiem.-powiedziałam lekko podenerwowana.
-Spokojnie ten chłopak to Liam, to mój przyjaciel on jej nic nie zrobi.- lekko się uśmiechnął.
-No dobrze.
-A tak wgl to jestem Zayn.
-Ja jestem [T.I]. Miło mi choć wolałabym poznać Cię w innych okolicznościach.

  Po 20 minutach byłam pod domem z Zaynem. Nie miałem serca ,żeby go nie wpuścić do domu. 
  
  W końcu mnie uratował. Gdy weszliśmy już do mieszkania i zapaliło się światło dopiero zauważyłam jaki przystojny jest mój bohater. Miał ciemną karnację, piękne głębokie brązowe oczy i włosy. Byłam wpatrzona w niego jak w obrazek.
-[T.I] co się stało? Dlaczego nic nie mówisz?- zapytał się mnie mulat. Dopiero w tej chwili oprzytomniałam.
-Przepraszam, zamyśliłam się. Pójdę zrobić nam herbatę.

  Poszłam do kuchni i wstawiłam wodę w czajniku. Poczułam czyjeś dłonie na moich biodrach. To był Zayn. Położył swoją głowę na moim ramieniu i powiedział:
-[T.I] odkąd zobaczyłem Cię w klubie wiedziałem ,że będę musiał Ci powiedzieć co czuję. Posłuchaj. Gdy tylko weszłaś do klubu od razu wpadłaś mi w oko. Wyglądasz tak pięknie. Poczułem się wtedy jakbym wszystko miał przy sobie, szczęście i miłość. Zakochałem się w Tobie od pierwszego wejrzenia choć wcześniej nie wierzyłem w taką miłość. Już teraz mogę powiedzieć ,że jesteś dla mnie całym światem i pragnę być z Tobą po kres moich dni! Kocham Cię- po tych słowach byłam w szoku. Mówi tą z taką szczerością. Byłam pewna, że kocha mnie szczerze choć mnie nie zna. Ja również do niego coś poczułam.
-Zayn ja nie wiem co mam powiedzieć. Ja Ciebie też kocham.-  po czym pocałowałam go namiętnie.

  Włączyłam radio i przez całą noc razem bawiliśmy się w salonie. Cieszyłam się ,że mogłam poznać kogoś takiego jak Zayn.

  Dzisiaj mija nasza 4 rocznica ślubu i 3 urodziny naszego synka Jamesa, a za 5 miesięcy urodzę córkę, którą chcemy nazwać Nicol.




_________________________________________________________
No i wygrał Dj Malik !!!
Mam nadzieję ,że imagin z Zaynem Wam przypadł do gustu :P
Bardzo Was proszę o komentarze :*
To naprawdę dla mnie dużo znaczy, wiem ,że naciskam ,ale bardzo mi na tym zależy :)
Do zobaczenia Kochani :* <3



2 komentarze:

  1. Suuuper, ekstra, wyczepiście! <333
    Świetnie piszesz....ale to już wiesz.... ^^
    Jesteś genialna.....ale to już wiesz.... ;*
    Kocham Twoje blogi..ale to już wiesz.... xD
    Czyli sama już nie wiem co mam Ci powiedzieć :(
    OMNOMNOMNOMNOM <333 - więcej niż 1000 słów :D
    Pozdrawiam ;3
    http://blue-batterfly-one-direction.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski !!!
    Superman z Zayn'a !
    Czekam na więcej

    Zapraszam:
    http://itsyou-hope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń