piątek, 19 października 2012

Gify #1


1. Ty: Louis czy ty zawsze musisz jeść w toalecie marchewki, a potem resztki zostawiać na umywalce !!!?





2. Ty: Niall może pójdziesz ze mną na zakupy? Doradzisz mi jakie buty mam kupić jutro do kina, na czwartkowe wyjście do Nandos i sobotni spacer. To jak idziesz kochanie ?



Ty: Dziękuję kotku -,-.



3. Od czterech godzin chodzisz z Liamem po centrum handlowym. Zauważyłaś piękną sukienkę i poszłaś ją przymierzyć, Liam oczywiście miał już dość zakupów, a gdy wyszłaś z przebieralni powiedział ironicznie :


 Liam: To co skarbie, możemy już iść ?



4. Zanim Harry wszedł na scenę wysmarowałaś mu podeszwy od butów masłem. Niestety biedak nie wiedział co go czeka.



Lou: A ty co Hazza? Blask Twojej [T.I] powalił Cię na kolana?



5.  Liam: [T.I] mam dzisiaj założyć te bokserki ?




6. Niall: Kochanie zobacz! Teraz kiedy tańczę z kurczakiem w rękach wyglądam jak prawdziwy król parkietu ;)





7. Ty: Kochanie ! Harry ! Skończył mi się okres !




8. Harry: Zayn kogo Ty wgl kochasz?!




9. Ty: Lou misiaczku co chcesz dzisiaj robić ??




10. Tak reaguje Zayn kiedy ktoś Cię podrywa.




11. Gdy Harry wchodzi do łazienki, kiedy Ty właśnie bierzesz prysznic.








_______________________________________________
Mnie osobiście, niektóre bardzo bawią :D 
A które najbardziej przypadły Wam do gustu ? ;>







Przepraszam, ale ja już nie mam sił na kombinowanie z tymi zakładkami :D
Mam nadzieję, że nie będziecie na mnie źli tylko dlatego, że te kommixy nie są osobno. :)
Pozdrawiam :*








4 komentarze:

  1. Hahahahahaha!! Jebłam... xD
    Moje ulubione??? Hmmm.... chyba 3 i 7 :D Ale i tak wszystkie są świetne xD ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha niektóre zajebiste Xd :)

    http://one-direction-opowiadanie-i-inne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. haaa meeegaaa ! < 3 zaaapraszam do mnie na opowiadanie love-it-opowiadanie.blogspot.com ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah ostatni jest świetny :3

    OdpowiedzUsuń