wtorek, 16 października 2012

Niall ~I'm ready now Someone like you, somebody~

 < klik ;* >

   Dwa tygodnie temu wraz z zespołem i Paulem stwierdziliśmy ,że przydałby się nam miesiąc wakacji. Ciągłe koncerty, wywiady i sesje zdjęciowe zaczynały nas męczyć, więc jakiś czas wolnego dobrze Nam zrobi. Dwa tygodnie temu przyjechałem do swojego rodzinnego miasta Mullingar i od tego czasu błądzę po nim bez celu. Odkąd staliśmy się zespołem czułem pustkę.

  Wciąż chodziłem zamyślony, ale w oddali zauważyłem siedzącą na ławce dziewczynę i pięknych, długich, brązowych włosach, bladej cerze. Podszedłem trochę bliżej, ponieważ wiedziałem, że kogoś mi przypomina i chciałem się upewnić czy to ta osoba o której myślę. Gdy zauważyłem jej śliczne szare oczy nie miałem już żadnych wątpliwości kim ona jest. 

  Tą dziewczyną była [T.I]. Kiedyś byliśmy przyjaciółmi, znałem ją od dziecka i chodziliśmy razem do klasy. Od zawsze byłem w niej zakochany. W pewnym sensie była jak ja. Miała podobny charakter do mojego. Była cierpliwa, miła, wyrozumiała, pomocna i zawsze uśmiechnięta. Potrafiła rozśmieszyć każdego nawet w dość dziwnych sytuacjach. Potrafiła mówić tak jak ja. Często rozumieliśmy się bez słów.

   Była dla mnie taka ważna, ja dla niej również w końcu byliśmy przyjaciółmi, a ja wyjechałem myśląc tylko o karierze przez co zerwałem z nią kontakt. Kiedy pomyślałem jak bardzo ją mogłem tym skrzywdzić zrobiło mi się wstyd i poczułem ból w sercu. 
-Niall ? To Ty ?- zapytała zdziwiona dziewczyna.
-Tak [T.I]. 
-Co u Cb ? Jak kariera ? 
-Emm dobrze. Zrobiłem sobie miesiąc przerwy z chłopakami i przyjechałem tutaj dwa tygodnie temu.- oznajmiłem.
-Fajnie...
-Tak... Emmm [T.I] dlaczego siedzisz tutaj sama i taka smutna ?- zapytałem nieśmiało.
-Odkąd wyjechałeś nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić. Przychodzę tu ,gdy mam czas i rozmyślam.
-Mogę wiedzieć o czym tak myślisz?
-Niall ja... Bo ja ciągle myślę o Tobie. Od zawsze byłam w Tobie zakochana. Dla Ciebie zrobiłabym wszystko. Chciałam Ci to wszystko powiedzieć, ale tego dnia powiedziałeś mi ,że wyjeżdżasz ,że chcesz ,aby Twoja kariera kwitła. Ja nie chciałam Ci tego zabierać, dlatego nic nie powiedziałam. Byłeś wtedy taki szczęśliwy. Ja też chciałam ułożyć sobie życie ,pomyślałam ,że przydałby mi się ktoś ,kto wypełni moją pustkę w sercu. Ale nikt nigdy nie mógłby Ciebie zastąpić.
-[T.I] kocham Cię. Zawsze Cię kochałem, ale bałem się ,że mnie odrzucisz. Dlatego postawiłem na karierę. Ale w głębi duszy czułem ,że i tak się w pełni nie spełniam i czegoś mi brakuje. Teraz wiem czego.- po tych słowach dłońmi ująłem jej twarz i delikatnie pocałowałem. 

  W tamtej chwili poczułem ,że moja pustka została wypełniona. Wypełniona miłością [T.I].

-Obiecuję już nigdy więcej Cię nie zostawię. Jesteś dla mnie najważniejszą osobą na świecie. Bez Ciebie jestem nikim. Kocham Cię.- powiedziałem pewnie i przytuliłem ją z całych sił.
-Ja też Cię kocham Niall. Jestem już gotowa na kogoś takiego jak Ty.Nawet nie wiesz jakie szczęście teraz czuję.
-Uwierz mi, wiem. - pocałowałem ją delikatnie po czym zwykły pocałunek przerodził się w namiętny.

Po dwóch tygodniach wyjechałem z [T.I] do Londynu. Zamieszkaliśmy razem. Chłopcy bardzo polubili [T.I] i stali się jej przyjaciółmi. Fanki zaakceptowały mój związek z czego bardzo się cieszę. 






____________________________________________________________

I jak imagin ?
Mi się w sumie podoba :*
~~To je Niall tego grawitacja nie ogarnie~~
Pozdrawiam <3

Już jutro imaginy z naszym drugim zwycięzcą <3 

1 komentarz: