niedziela, 3 lutego 2013

Niall ~Chcę Was w czymś uświadomić~



   Cześć. Nazywam się Holly , Holly Scally i opowiem Wam dzisiaj o moim tak jak kiedyś myślałam "związku na zawsze".

   Wszystko zaczęło się około 3 lat temu, kiedy przeprowadziłam do Mullingar w Irlandii. Po około 2 miesiącach po przeprowadzce przez przypadek na spacerze wpadłam na chłopaka, który wydawał się być w moim wieku. Po przeprosinach z obu stron i krótkiej pogawędce dowiedziałam się, że ten przystojny blondyn nazywa się Niall Horan i mieszka tu od dziecka. Wydawał się być sympatycznym i miłym chłopakiem. Po tak krótkim spotkaniu, jeśli w ogóle można to nazwać spotkaniem, wymieniliśmy się numerami telefonu i każdy z nas ruszył w swoją stronę.

   Tego samego dnia wieczorem dostałam sms-a od Nialla, który chciał się spotkać i bliżej poznać. Niewiele myśląc poinformowałam rodziców, że wychodzę po czym ruszyłam w stronę wyznaczonego przez Nialla miejsca. Umówieni byliśmy nad małym stawem w parku, do którego miałam około 10 minut drogi. Kiedy byłam już na miejscu zauważyłam siedzącego tam chłopaka. Tak, to był Niall. Kiedy usłyszał moje kroki od razu głowę zwrócił ku mnie. Delikatnie się uśmiechnął i poprzez buziaka w policzek przywitał się ze mną. Razem usiedliśmy na trawie i zaczęliśmy o sobie opowiadać. Dowiedziałam się, że Niall uwielbia śpiewać, grać na gitarze i dużo jeść, a jego marzeniem było zrobić karierę jako piosenkarz. O mojej osobie nie musiałam dużo mówić, ponieważ lubię tylko śpiewać i grać w siatkówkę. Rozmawialiśmy tak jeszcze dobre 2 godziny. Po tych dwóch godzinach zrozumiałam, że chcę spotykać się z Niallem częściej.

   Po kilku tygodniach staliśmy się najlepszymi przyjaciółmi. Prawie każdy dzień spędzaliśmy razem. Rozumieliśmy się bez słów. Był on najlepszą rzeczą jaka mnie w życiu spotkała.

   Pewnego dnia oglądaliśmy razem film, ale przerwała nam reklama, która zachęcała ludzi utalentowanych muzycznie do programu x-factor. Była to któraś edycja z kolei. Do ekranu wyszczerzyłam się jak nienormalna, a potem spojrzałam na chłopaka, który siedział na fotelu naprzeciw mnie.
-Nawet o tym nie myśl.- powiedział, delikatnie się uśmiechając.
-Niall błagam. Jesteś stworzony do tego programu. Proszę zgódź się.- namawiałam go, dzięki czemu Niall się zgodził. Casting miał się odbyć dopiero po 2 miesiącach, dlatego w tym czasie chcieliśmy być przy sobie jak najczęściej.

   Odkąd namówiłam Nialla do wzięcia udziału w x-factor minął tydzień, po czym on wyznał mi miłość. Na początku byłam zaskoczona, ale po głębszym namyśle stwierdziłam, że ja również go kocham, więc dlaczego mielibyśmy nie spróbować?
Przez ten cały czas, kiedy byliśmy parą nie odstępowaliśmy się na krok. Wciąż cieszyliśmy się sobą. Często wychodziliśmy na spacery lub do kina. Rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym. Niall wciąż udowadniał jak  bardzo mnie kocha pisząc mi listy, kupując kwiaty i śpiewając. Przy nim czułam się jak księżniczka. Uwielbiałam kiedy mnie przytulał. Robił to delikatnie i jak nikt inny. Był czuły, wrażliwy. Gdy miałam gorączkę codziennie przychodził do mnie do domu i opiekował się mną.

   W końcu nadszedł długo wyczekiwany dzień-casting. Niestety ja znów zachorowałam i musiałam zostać w domu, ale na szczęście mogłam obejrzeć casting w telewizji. Wygodnie usiadłam na sofie, przykryłam się kocem i włączyłam telewizor. Na scenę wszedł Niall. Kiedy go zobaczyłam popłynęłam mi po policzku pojedyncza łza. Mimo, że jego występ się jeszcze nie zaczął to i tak byłam z niego dumna. Nagle zapadła cisza, a Niall zaczął śpiewać. Wszyscy byli pod wrażeniem. Ja z zamkniętymi oczami wsłuchiwałam się w każde jego zaśpiewane słowo. Czułam, że śpiewa jak nigdy dotąd. Był szczęśliwy. Gdy skończył jurorzy mieli mieszane uczucia, ale na szczęście go przyjęli, lecz był jeden warunek. Musieli go połączyć z innymi uczestnikami. Niall od razu się zgodził, a ja wciąż trzymałam za niego kciuki.

   I tak mijały kolejne tygodnie. Ja wciąż wierzyłam i kibicowałam jemu i jego zespołowi, a Niall przestał dzwonić, pisać sms-y. Oddalił się ode mnie. Próbowałam się z nim skontaktować i to nie raz, ale albo odrzucał połączenia albo szybko odbierał i mówił, że oddzwoni.

   W końcu nadszedł finał. One Direction- zespół Nialla zajął 3 miejsce. Niestety nie wygrali, ale i tak byłam dumna, że zaszli tak daleko. Simon Cowell- juror, przed wszystkimi, na żywo oznajmił, że i tak ma zamiar podpisać kontrakt z One Direction nawet jeśli nie zajęli 1 miejsca. Chłopcy byli naprawdę szczęśliwi. Jeszcze nigdy nie widziałam Nialla tak wariującego, pełnego energii.

   Po dwóch dniach ktoś zapukał do drzwi. Ja grzecznie kończąc sprzątać po sobie w kuchni ruszyłam w stronę drzwi. Kiedy je otworzyłam ujrzałam Horana. Od razu rzuciłam mu się na szyję, całując przy tym w policzek. Niestety on nie odwzajemniał radości. Trochę się przestraszyłam i odsunęłam się od niego. Chłopak szybko i mocno mnie przytulił.
-Tęskniłem-powiedział.
-Ja też Niall.
-Holly muszę Ci coś powiedzieć. Bo widzisz kocham Cię, jesteś wspaniałą osobą, która dała mi tyle szczęścia, ale...-niedokończył.
-Ale co? No powiedz coś w końcu!- nie wytrzymałam, a po policzkach zaczęły spływać mi łzy.
-Ale to koniec. Muszę się teraz skupić na karierze, a i tak nie będziemy mieć teraz dla siebie czasu. Proszę bądźmy przyjaciółmi tak jak dawniej.
-Jasne.... nie ma sprawy.
-Proszę nie płacz.-mówił.
-Niall, idź już.- po tych słowach chłopak opuścił głowę i udał się w swoją stronę, a ja przez kilka miesięcy siedziałam w domu załamana. Niall próbował się ze mną kontaktować, ale ja już tego nie potrzebowałam.

   Od tamtego wydarzenia minęły 3 lata. W ciągu tych kilku lat słyszałam nie jedne plotki o sobie, np. że jestem w ciąży albo umarłam na raka. Przestałam na to zwracać uwagę. Cieszę się teraźniejszością i chcę Was w czymś uświadomić.
Pamiętajcie: Są różne sytuacje w życiu. Czasem możesz z kimś żyć po kres Waszych dni, a czasem nie jest Wam to dane. Często jest też tak, że Twój partner nie jest gotowy na związek, ale to nie powód, żeby się załamywać. Jak to się mówi- Jak nie ten to inny :)


________________________________________________

Ten imagin nie miał na celu pokazać, że Niall to bezduszna bestia itp. XD :D 
Co to, to nie ! :D
Po prostu chciałam Wam pokazać, że nie zawsze jest tak jak chcemy, że ludzie
się zmieniają lub ich plany na życie, że Twój partner wcale nie musi być na stałe,
bo  może ten Twój jedyny czeka na Ciebie, gdzieś tam... tam daleko ;)

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Z imaginu nie jestem zbyt zadowolona XD
Dawno nie było imagina z Niallerem, więc tadam ! :D Oto on ! :P
Imagin napisałam z perspektywy byłej dziewczyny Nialla :D 
Chciałam, żeby to właśnie ona Was w czymś uświadomiła :)
Chciałam, żeby pokazała, że warto czekać bądź żyć dalej i się nie przejmować.

Za błędy bardzo Was przepraszam (podejrzewam, że są na 99% :D)
I mam małą prośbę :P
Jeżeli tylko chcecie, macie czas to może zareklamujecie tego bloga, np. na twitterze.
Wiem, że to głupia prośba z mojej strony, ale jest Was coraz mniej i zaczynam myśleć nad usunięciem
 bloga ... :( 

A teraz pozdrawiam i dziękuję za wszystko ! :) :****

Ps. Mogę długo nie dodawać postów, gdyż może mnie nie być z powodów rodzinnych, ale to wszystko nie jest pewne ..
A no i zapomniałam, że mieliście dobić 8 komenatzry !!! XD No nic dobijecie teraz ! :D

31 komentarzy:

  1. Hej, hej kochana! :3
    Bardzo podoba mi się ten imagin ;) Jest taki... mądry? >.< Może to określenie nie jest do tego idealne, no ale wiesz o co mi chodzi! :D Jestem już zmęczona całym tym dniem i trochę bredzę ;)
    Bardzo fajny pomysł w ogóle! Jeszcze się nie spotkałam z imaginem pisanym z perspektywy byłej dziewczyny któregoś z chłopaków.. :)

    Pozdrawiam, ściskam i całuję! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Owww świetny imagin.
    Taki... taki innym. W pozytywnym znaczeniu.
    ;D
    Fajnie ,że zrobiłaś to z perspektywy byłej dziewczyny Horanka.
    zajebiście ci to wyszło.
    I świetnie piszesz ;D
    POZDRAWIAM BELLA♥
    _______________________


    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/
    http://onedirection-bella-liamkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. [spam]
    Zapraszam do przeczytania historii o Harrym i Charlie.
    Mam nadzieję, że spodoba Ci się i liczę na szczerą opinię z twojej strony.
    http://my-red-sky.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Hessa.
    :) x

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie usuwaj go! Jest super. Blog i imagin. Zacznę zaglądać <33 Aha, i zapraszam do siebie:
    http://koszmarpowraca.blogspot.com
    Blog również o przygodach 1D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ps. Nie poszukujesz nikogo do pomocy? Bo jak tak, to z chęcią bym pomogła. Tu, jeśli chcesz, to możesz mnie sprawdzić. To jeden z moich lepszych imaginów :D
      http://fioletowafiona.blogspot.com/2013/01/liam.html
      A jakbyś szukała, to na tej stronie jest kontakt ze mną:
      http://koszmarpowraca.blogspot.com/p/bohaterowie.html

      Usuń
  5. Nie mogę doczekać się nn! Uwielbiam twój blog
    PS.Nominowałam Cię do The Versatile Blogger . Informacje są u mnie na blogu http://onedirectioninlove-love-is-not-easy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne !

    @Paulla_Horan_1D ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you, I've just been looking for info approximately this subject for a long time and yours is the greatest I have discovered till now. However, what about the bottom line? Are you sure concerning the supply?

    my page :: original arm and hammer toothpaste

    OdpowiedzUsuń
  8. It's nearly impossible to find experienced people for this subject, however, you seem like you know what you're talking about!

    Thanks

    Here is my site - how to soften philadelphia cream cheese

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice weblog right here! Also your web site quite a bit up fast!
    What web host are you the usage of? Can I get your associate hyperlink for your host?
    I want my web site loaded up as fast as yours lol

    My site ... chobani store coupons

    OdpowiedzUsuń
  10. What a data of un-ambiguity and preserveness of precious familiarity about unexpected emotions.


    Feel free to surf to my web-site; ocean spray coupons canada

    OdpowiedzUsuń
  11. My brother recommended I might like this blog. He used to be entirely right.
    This post actually made my day. You can not believe just how much time I had spent for this information!

    Thanks!

    my web blog - ryan howard powerade commercial song

    OdpowiedzUsuń
  12. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was great. I don't know who you are but definitely you're going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!

    Feel free to surf to my web site; kleenex hand towel coupons printable 2011

    OdpowiedzUsuń
  13. Appreciating the time and energy you put into your site and detailed information
    you offer. It's good to come across a blog every once in a while that isn't the same old rehashed
    material. Fantastic read! I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.


    Have a look at my page: letter to kotex have a happy period

    OdpowiedzUsuń
  14. Exceptional post however I was wondering if
    you could write a litte more on this subject? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more. Thanks!

    my webpage vegetarian lean cuisine

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi there, I enjoy reading all of your article. I like to write
    a little comment to support you.

    my page Eukanuba X Mayor

    OdpowiedzUsuń
  16. Whoa! This blog looks just like my old one! It's on a completely different subject but it has pretty much the same page layout and design. Outstanding choice of colors!

    Here is my webpage quaker steak and lube middleton coupons

    OdpowiedzUsuń
  17. Good replies in return of this query with solid arguments and explaining all on the topic of that.


    Review my webpage; l'oreal excellence to go coupons

    OdpowiedzUsuń
  18. Very soon this site will be famous among all blog visitors, due to it's fastidious content

    Visit my page; margarita jello shots

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi there, I would like to subscribe for this web site to take latest updates, thus where can
    i do it please help out.

    Also visit my web-site :: arabica coffee maxwell house

    OdpowiedzUsuń
  20. Great site. Lots of useful info here. I'm sending it to a few friends ans additionally sharing in delicious. And certainly, thank you for your effort!

    Feel free to surf to my web-site - using lysol while pregnant

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello, I enjoy reading all of your article post. I like to write a little comment to support you.


    Stop by my web-site get clean and clear skin

    OdpowiedzUsuń
  22. An interesting discussion is definitely worth comment.
    I do think that you ought to publish more on this topic, it may not be a taboo matter but generally folks don't speak about such subjects. To the next! Best wishes!!

    my weblog: nabisco cheese nips coupons

    OdpowiedzUsuń
  23. I like what you guys are usually up too. This sort of clever work and
    reporting! Keep up the great works guys I've you guys to my own blogroll.

    my web page - dove soap coupons 2012 printable

    OdpowiedzUsuń
  24. Helpful information. Fortunate me I discovered your site by chance, and I'm stunned why this twist of fate didn't came about in advance!
    I bookmarked it.

    My website - olay body soap coupons

    OdpowiedzUsuń
  25. I've learn a few good stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting. I wonder how a lot attempt you set to make this kind of magnificent informative website.

    my blog :: stouffer's harvest coupons

    OdpowiedzUsuń
  26. Very nice article. I absolutely love this site. Continue the
    good work!

    My web page softsoap kids coupons

    OdpowiedzUsuń
  27. I could not resist commenting. Exceptionally well written!



    Stop by my blog :: lowes gatorade coupons

    OdpowiedzUsuń
  28. Peculiar article, just what I needed.

    My webpage ... demo.phpfoxturkey.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I drop a comment each time I especially enjoy a article on a website or if I have something to add
    to the conversation. Usually it's triggered by the passion displayed in the post I looked at. And on this post "Niall ~Chc� Was w czymś uświadomi�~". I was actually excited enough to post a commenta response ;) I actually do have 2 questions for you if you do not mind. Could it be only me or do a few of the responses appear as if they are left by brain dead individuals? :-P And, if you are posting at additional online social sites, I would like to keep up with you. Would you make a list all of your social sites like your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

    My web page :: philadelphia cream cheese manufacturers coupons

    OdpowiedzUsuń