poniedziałek, 25 marca 2013

Versatile Blogger Award!

Otrzymałam dwie nominacje do Versatile Blogger Award :) ! To naprawdę wiele dla mnie znaczy!



Zasady:
Każdy nominowany powinien:
-podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu;
-pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu;
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie;
-nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują;
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

I nominacja od:

Love1D33 bardzo Ci dziękuję za nominację :*

Fakty o mnie:
1. Uwielbiam siatkówkę, ale nie zbyt umiem grać XD
2. Często mam swoje humorki :)
3. Moim drugim domem jest McDonalds *.* (Jestem w nim minimum 2-3 razy w tygodniu-- dlatego teraz jestem biedna xd).
4. Mam 170 cm wzrostu.
5. Ważę 49 kg. :D
6. Mój telefon to LG C195 xd (tak wiem nie mam czym się chwalić xd)
7. Jestem Directioner od lipca ;)

II nominacja od Asia.Carrots :)

Asia.Carrots dziękuję Ci za nominację :) :* 

Fakty o mnie:
1. Mój kolor oczu to szaro-niebieski? :D Sama nie wiem :) Może kiedyś wrzucę moje oczko na bloga :D
2. Mam praktycznie czerwone włosy, ale za 2 miesiące farbuję się na jasny brąz :)
3. Moje imię-Małgorzata :D
4. Moje drugie imię-Sylwia xd
5. Mam naprawdę zajebistego kuzyna! (Możecie mi zazdrościć :D)
6. Wiele znajomych, a nawet dawna przyjaciółka uważają, że jestem brzydka :) Wiem, że mają rację, ale zawsze bolało mnie to kiedy mówiły mi to prosto w twarz :)
7. Raz jestem fotogeniczna, a raz nie :D (Ale częściej nie :D)

Nominowani to!:

JESZCZE RAZ BARDZO DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJĘ :)  :* <3

1 komentarz: