środa, 20 lutego 2013

The Versatile Blogger ! + Podziękowania :)


UWAGA BD SIĘ ROZPISYWAĆ, ŻEBY BYŁO CIEKAWIEJ !!! :) 

Kochani!
The Versatile Blogger to coś w stylu Liebster Awards ;) 
Ale przyznam, że dla mnie jest to w pewnym sensie fajniejsze bo możecie się czegoś więcej o mnie dowiedzieć >.< 
A więc... zostałam nominowana dwa razy przez:
BlueRose 03.02.2013 :) Bardzo dziękuję :*
-Emily Jefferson 19.02.2013 :) Również bardzo dziękuję :* ( Emily niestety nie ma bloga, więc podałam jej kanał na yt ;D )

Ok. Muszę wypełnić 4 punkty, które polegają na:
1. Podziękować nominującemu na jego blogu! (Czego ja jeszcze nie zdążyłam zrobić XD)
2. Pokazać nagrodę Versatile na swoim blogu!
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie!
4. Nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują i poinformować ich o tym fakcie!


FAKTY O MNIE !!!
1. Mam dość dużą bliznę na nadgarstku, ponieważ przecięłam sobie nadgarstek wybitą przeze mnie szybą XD ( To była tylko i wyłącznie moja głupota XD Gdy zamykałam okno pchałam szybę zamiast framugę od szyby nagle stało się bum i krew lała się wszędzie. Do tej pory mam ją na ścianie XD :D )

2. Uwielbiam kalafiorową ! *.* Ogólnie jestem żarłokiem XD
Oto co spożywam każdego dnia XD :
Szkoła:
-bułka słodka
-1 lub 2 duże kanapki
-czasem pizzerka czy 2 batony
Gdy wracam do domu:
-2 for you, shake, cola ( to tak 2 razy w tygodniu XD)
W domu:
-obiad
-kanapki
-coś słodkiego
-kanapki
-zapiekanka
-i znowu kanapki XD
= WAŻĘ 49 KG XD Mwahahaha :D

3. Mam trzech młodszych braci :)
B. 3 latka
M. 8 lat
A. 14 lat
JA 17 lat (rocznikowo ;c) !  Like a boss !!!

4. Chodzę do technikum :) Jestem w klasie hotelarskiej XD

5. Mam 170 cm ;)

6. Brunetka teraz o ciemnych czerwonych włosach :D (jakiś babciny kolor mi ostatnio wyszedł XD)

7. W rzeczywistości jestem bardzo nieśmiała co mnie denerwuje... Moi znajomi zawsze z kimś nowych rozmawiają na luzie itp., a ja zawsze stoję jak idiotka i nie wiem co mam robić xD


No i teraz nasza wspaniała nagroda :D 


A teraz blogi, które nominuję ! :D




Teraz jeszcze jedna ważna sprawa !

Kochani ;) Dziękuję WAM !!!
Niedawno przekroczyliśmy 3000 wyświetleń !!! *.*
Jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ widzę, że jednak chcecie czytać moje wypociny ;)
Zauważyłam też, że komentarze są od nowych osób :)
Oczywiście tym wiernym osobą co są ze mną od początku również dziękuję :*
Ok- w tej chwili mamy 3211 wyświetleń :D
Jeszcze raz Wam dziękuję *.* <3
Niedługo powinien pojawić się kolejny imagin :) 
Nie będzie on stworzony przeze mnie, ale przez kogoś kogo wcześniej mieliście okazje poznać XD :D

Podsumowując !
Jeszcze raz za wszystko dziękuję :)
Za tą nagrodę/wyróżnienie;
komentarze;
wyświetlenia;
obserwacje;
za marnowanie waszego czasu na moim blogu :)

Ps. Niedawno pewna osoba napisała mi komentarz o współpracy :) Nie jestem pewna co do tego, ale zaczynam się przekonywać :) A więc Wika jeśli chcesz poruszyć ze mną ten temat to napisz do mnie na pocztę albo gg :) Moje gg 44202393 czekam, aż się odezwiesz :)



POZDRAWIAM I GORĄCO CAŁUJĘ ! <3 :*

2 komentarze:

  1. dziękuję ;p Już odpowiedziałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominacje ;*
    Dzisiaj na blogu powinny pojawić się odpowiedzi, więc zapraszam ^^
    Przy okazji nowy rozdział na blogu(10), zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń