niedziela, 27 stycznia 2013

Informacja!



To może na samym początku Was przeproszę :)
Wiem, że zaniedbałam bloga, konkurs, ale miałam naprawdę urwanie głowy, brak weny, sprawy rodzinne itp. 
Mam teraz ferie, dlatego postaram się to wszystko nadrobić, poprawić wygląd bloga itd :)
Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie złe/źli. Ciągle chciałam tu zajrzeć, coś napisać, skończyć to co zaczęłam (chodzi o konkurs=wyniki), ale nie mogłam lub nie potrafiłam. : /

Jest mi wstyd, że ja to tak wszystko zostawiłam -.- 
Ale się zmienię ! Będę tu w miarę moich możliwości ! (Czasem szkoła wszystko psuje....) 
Naprawdę bardzo, ale to bardzo przepraszam :( 


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qfhN0JinPrU <-- A to tak o bo właśnie sobie słucham :P I w pewnym sensie kieruję to specjalnie do Was marzycielki ;*
Uwielbiam Was i szczerze przepraszam po raz tysięczny  :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz